Vill man vara fin.......

Då är det snart söndag vilket betyder MALMÖ INT. Detta innebar att förberdelserna började idag med tvagning:) Zolo följer mer än gärna med mig in på toaletten normalt sett och kan mycket väl gå in frivilligt i duchen, men när han känner på sig att det är dags för badning går han definitivt inte självmant in i duchen. När jag sedan väl fått inte honom i duchen ser han verkligen ynklig ut.
Zolo har dock gått up 5 kg sedan Hässleholm så jag hoppas iaf att det inte står att man vill ha mer vikt denna gången i kritiken. Annars ser vi det som övning för jag tror att Zolo är av den typen att han mognar och landar i kroppen sent. Men o andra sidan så är det ju inte för utställning jag köpt honom men tävlingsmänniska som man är så vill man ju att det skall gå bra.

147106-433
En ynklig blöt hund

147106-434
Han ser nästan ut som han njuter eller???

147106-435
Den obligatoriska skakning. (han kan faktiskt skaka på kommando:)


Imorgon blir det tacokväll hemma hos Emma och ett helt gäng flattemänniskor, Karin som jag träffat förr och Bittan som är Kruts uppfödare och så Lotta som jag inte har träffat än. Det kommer att bli melodifestival på TV för jag vet att iaf Karin tycker att detta är en höjdpunkt, jag har sett alla delfinalerna och tror att det blir jämt imorgon.  Ser fram emot denna helgen som står i Flattarna tecken kan det bli bättre:)


Nu har jag bara TVÅ veckor kvar på mitt gamla jobb. Den 31/3 börjar jag på polisen i Malmö och börjar min utbildning till Civil Operatör. Det är en 20 veckors gedigen utbildning jag nu skall genomgå så hur mycket bloggande det blir framöver vet jag inte. Det skall bli spännande att sadla om till 100% för vad jobbet som operatör har gemensamt med jobbet på bank vet jag inte. Efter 10 år hos samma arbetsgivare skall det bli jättekul att testa något nytt.   

147106-436
Ny arbetsgivare:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Då är Zolo frissad, fönad & fit-for-fight!?
Tacka vet jag en Parson, hel o ren - in i ringen ;o) (liiite trimning ibland)
Vi ses på söndag!
Hoppas fingret är bättre
kramelikram

Postat av: Monica

LYCKA TILL I MORGON!!

Monica, Åttan o Lennon

2008-03-15 @ 13:10:25
Postat av: Maria & Meia

Hoppas det går bra imorgon, och gör det inte det så har Zolo iaf fått lite miljöträning :)
Va kul det låter med nya jobbet, vill höra hur det går sen!

Kram

2008-03-15 @ 14:34:24
URL: http://www.eng-johnsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback