Strandpromenad mitt i vintern

Fördelen med vinter är att man kan gå obeindrat på stranden, inga restrektioner att hundar inte får vistas där  och så är det nästan inga människor där!

Efter att ha tillbringat större delen av dagen i Södra Sandbys idrottshall med Elins fotbollslag UIF (Uppåkra IF) F99. Är man lagledare/tränare får man ju vara med på cuperna också. Det slutade med två vinster och en förlust men det är ju inte det viktiga i den här åldern utan det är det viktigaste att man har kul o det hade vi.

När jag kom hem tyckte Emma att jag behövde ut o rastas så hon hade lastat mina hundar och var beredd för en strandpromenad. Det var en härlig tur, solen var på väg ner och det blåste inte allt för mycket. Hundarna hade hur kul som helst speciellt Oscar, det är verkligen paradiset för honom att få springa fritt i vattnet utan krav från mig!
Jag kan lugnt säga att jag har fått två vattentokiga hundar på halsen för de var mer i än ur vattnet idag och det var inte varmt i havet kan jag lugnt meddela.
Nu är de duchade i varmt vatten och torkade noga.

147106-353
Fullt ös medvetslös

147106-352
Man riktigt ser hur glad han är!!!!!!

147106-354
Tre hundar i full fräs

147106-355
Oscar i solnedgången

147106-356
Mina fina gossar.

Kommentarer
Postat av: Maria & Meia

Vilka underbara bilder! Hoppas att du fick en lugn kväll efter en så aktiv dag.

Postat av: cattis

vad snygga bilder!!! riktiga kalender foto.
ja lyckan syns på hundarna. vi hörs

2008-01-13 @ 19:07:07
Postat av: Kia

visst är det underbart med stränder att gå på!!1
Det blir inga starndpromenader nu eftersom jag inte vill att Coffan ska bada.är rädd att mjölken sinar då.Det är bara att vänta ett par veckor till.
Njut!
Kia

2008-01-13 @ 19:46:26
Postat av: Zicko och Azlan

Nästa gång ni ska till stranden vill vi följa med........ //Azlan & Zicko

2008-01-13 @ 21:30:50
URL: http://azlan0zicko.zoomin.se
Postat av: Zicko och Azlan

Nästa gång ni ska till stranden vill vi följa med........ //Azlan & Zicko

2008-01-13 @ 21:31:05
URL: http://azlan0zicko.zoomin.se
Postat av: Sara

Vilka fina bilder du tagit på vad som verkar ha varit en superhärlig tur på stranden!!! Men lite kallt var det väl ändå i vattnet, grabbar?

2008-01-14 @ 12:59:30
URL: http://pojkarnavov.webblogg,se
Postat av: jenny elmer å loffe

Underbart vackra bilder på dina pojkar i vintersolen,,,
// Jenny och vovvar :o)

2008-01-15 @ 19:35:53
URL: http://www.retrieverliv.dinstudio.se
Postat av: Malin

Tjusiga tjusiga bilder - attans att jag "bangade", men stranden finns ju kvar, eller hur? Bara lite olika hur den ser ut - vissa dagar är den fin o bred att gå på, andra dagar så har vattnet stigit o knappt ngn strand kvar.. Naturfenomen kallas det va?? Hoppas vi ses snart!
Kram på er!

2008-01-17 @ 00:13:28
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Sara & Salsa

Så härligt det ser ut. Tror inte jag känner nån enda flatte som bangar för vatten faktiskt... Inte lerpölar heller för den delen :D

2008-01-20 @ 21:28:57
URL: http://flatcoat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback