Brödrarbus och utmaning

Idag hämtade jag Skott vid halv elva och när vi kom hem hit blev det fullt ös direkt. Grabbarna brun leker och busar hur bra som helst tillsammans och de har verkligen kul. Nu har de däckat totalt efter ca två timmars lek och lite lunch så det är väl inte så konstigt att de sover.

Här kommer lite lek och busbilder på de bruna.

147106-294  147106-295  147106-299
147106-296  147106-299
Det är full fart när grabbarna brun sätter igång:)

147106-297
Men om vi poserar så här fint kan man få nåt gott då kanske?

147106-298
Dumboöron har vi båda två, ta mig om du kan!!

147106-300
                      Godis undrar Skott                                   
147106-301
E jag tillräckligt söt nu undrar Zolo
147106-302
Delar du med dig brorsan???

Efter mycket lek blir man mycket trött och då kan det var mysigt att ligga o hålla om varandra. (Kvaliten på bilden inte den bästa men kolla Zolos ben som "håller om" Skott.

147106-293
GOA GOA KILLAR


Så var det då utmaningen.

Zolo har blivit utmanad av
Meia

Inte helt lätt med tanke på att vi inte har känt varandra så länge.

1)   Har en huvudkudde som jag använder som dyna i arbetsrummet, här ligger jag när matte sitter framför datorn  eller när jag vill vara ifred så går jag hit och lägger mig.

2)  När jag skall sova så knarrar jag lite innan jag somnar. Låter som en gammal dörr som knarrar.

3)  När det är mörkt ute så måste jag skälla på allt som rör sig, måste ju visa att jag är stor och stark.

4)  Gå upp för trappan själv men absolut inte ner, sätter matte mig mitt i trappan så kan jag gå ner men första två trappstegen är riktigt hemska, får dock inte springa hur jag vill i trappan matte bär mig helst än så länge.

5)  Vill gärna hålla Oscars koppel när vi är ute och går.

6)  När jag väl får ligga i soffan så ligger jag helst ovanpå alla kuddarna, vill komma högt upp så jag kan ha koll. (Idag lyckades jag för första gången hoppa upp i soffan själv)

Utmanar ingen eftersom det känns som om utmaningen har gått runt till de flesta bloggkompisarna nu.




Kommentarer
Postat av: Zicko och Azlan

Hej!

Det ser ut som om ni har haft en rolig dag, ni får komma hit och busa med mig också//Azlan

Postat av: Svart & Brun

Tack igen för hjälpen med vår lilla "chip-lösa" idag!! =) Och alla fina bilder förstås....

krameli kram

2007-11-08 @ 18:24:51
Postat av: Malin

hihi tror inte brorsan delar med sig - en fågel har kvittrat till
mig innan idag att det ligger 2 x lunch i EN valpmage *fniss* Riktiga långbeningar har dom blivit brorsorna BRUN! Hoppas att vi kan åka på tur med alla 6 snart!

Kram kram Malin & Terroristerna

2007-11-08 @ 22:30:45
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Maria & Meia

Va de växer! Oscar måste ha fullt upp när de två små kommer igång, eller det kanske är då han äntligen får lite tid för sig själv?

2007-11-09 @ 10:01:27
URL: http://www.eng-johnsson.se
Postat av: Monica Boström

Vilka härliga bilder på bröderna brun. Måste vara världens vackraste gossar. Och va kul att läsa lite om hur Zolo är. Det här att knöla ihop sej på kuddar känner vi väl igen från modern.

Kram Monica o Åttan

2007-11-09 @ 13:13:03
Postat av: Karin & Diesel

Hej på ER!
Vad fina de är ihop de små brunisarna!!!!
De är ju söta som socker båda två!

Vad fin han ser ut på uppställningsbilden längre ner i bloggen!!! Han står ju PERFEKT!!!!

Hoppas att ni får en mysig fredagkväll!!!

KRAM Karin & Diesel & Jåker

2007-11-09 @ 14:03:31
URL: http://www.movie-star.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback