Torsdagsträning

Igår var jag med Emma och DoggyMalin i Skivarp på träning "alla hjälper alla". Jag stod med Oscar och tittade på när de andra tränade en efter en och detta var ju ypperlig träning för honom i att vara passiv!! Det var dock inte helt lätt då det hade varit en höglöpande tik i ridhuset innan. Han ville inte annat än att ha nosen i gruset hela tiden. Oscar var nästan helt slut när det blev vår tur så vi körde bara lite kontakt och fotgående.

image47




Det är oerhört nyttigt att titta på när andra tränar och prata om hur man skall träna med olika hundar. Vi har också bokat in en privatlektion hos Heinz på tisdag så att vi kan träna lite utan störningen av andra hundar. Oscar var HELT slut när vi kom hem och det var jag också


Kommentarer
Postat av: Malin

Får man kanske hänga med på tisdag o kolla??
Jag slutar kl 13

Postat av: Emma & Henke

Jag tycker att Oscar var dukitgt, men på bilden ser man ju vem av er som är uppmärksam på vad Heinz säger..... ;-)
Du skulle sett Frida med saxen igår, hon var grym! Min hund har en hals! ;-) Han blev jätte snygg
Krameli kram på dej

2007-03-17 @ 06:38:03
URL: http://mrperfect.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback