Powerwalk

147106-28

Nu har vi börjat powerwalka (heter det verkligen så?) Vi går ut och så får Oscar nosa och göra sitt i ca 10 minuter. Sedan sätter jag kopplet runt midjan och så går vi i en rasande fart (ja så fort går det kanske inte ÄN), idag gick vi fort i 15 minuter så nu är iallafall jag trött Oscar drack lite sedan kunde han nog ha fortsatt men jag var helt slut. Hoppas att detta tar bort lite av julkilona man har lagt på sig, sen kan det ju inte skada för Oscars del heller med tanke på att han behöver bygga muskler!! Så till badsäsongen kommer vi att se ut som aldrig förr. Får väl Powerwalka när vi är i Sälen näsat vecka också för det är ju inte så mycket snö just nu men det kommer nog. Tyvärr ser det inte ut som om det blir så många backar öppna och längdspåren som jag tänkte att jag och Oscar skule hålla till i är ju ite direkt öppna heller, får nog bli rulldskidor i så fall.

Kommentarer
Postat av: Malin

Heja Gunde!! *asg*

Postat av: Emma & Henke

Heja,heja,heja! Värst vad ni är flitiga :-)
Hade ni bott lite närmare kunde vi "walkat" tillsammans......
Söt kille du har!
kram

2007-01-11 @ 07:14:36
URL: http://mrperfect.webblogg.se
Postat av: Lasse

Du kan ha uppfunnit ett nytt ord Powerwalk

Lasse

2007-01-11 @ 12:15:38
Postat av: Soffan

Hejsan,
Så flitiga ni är, den enda "powernwalken" vi har här hemma är att "powerkryp(a)" baklänges - fast det är inte så roligt eftersom i det dumma hemmet vi bor i har väggar som tar emot eller soffor man fastnar under.
Fast snart så kanske vi kommer på hur man tar sig framåt & då kommer inte mamma ha många minuters ro - Hihihi
// Melvin & Liam

2007-01-11 @ 19:19:49
Postat av: Zico-Bus

Hej,
Matte och jag är lite osäkra - det brukar inte vara så att vi bli utskällda utan tvärtom :D Har vi verkligen träffats! Inte ofta vi träffar någon snygg flattehane på våra promenader - mest vita "goldenkillar" i denna byn och massor av snygga tikar, modell mindre.
Men nu ska vi spärra upp ögonen och när vi ses - ja då skäller jag nog ut er :D
/Zico och "hon som hänger efter i kopplet"

2007-01-11 @ 20:21:49
URL: http://www.zicolino.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback