Oscar på smester

147106-29

Meningen var ju att Oscar skulle fälja med till Sälen men efter moget övervägande och en underbar Susanne så fick han åka till dem istället för att sitta i en bil 8-10 timmar. Tror nog att han uppskattar detta men för mig känns det hemskt tomt att inte ha någon hund. Jag vet ju att han har det bra hos Susanne m familj men mitt ego vill ju ha med honom och det hade ju varit hemskt kul att se honom i snön, känns ju inte som om det kommer att hända inom det närmsta här hemma, fast vem vet det snöra kanske i maj!!!

Vill ni se vad Oscar gör denna veckan så är det bara att så in på länken som heter Zicko för det är ju hos bästa kompisen han befinner sig och det finns redan uppdateringar om vad de gör på Zickos blogg.

Nu skall vi packa färdigt och inatt bär det av till Sälen för en veckas skidåkning, skall försöka låta bli att bryta något och jag skall bara slappna av och ha det skönt kan ni tro.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Han har det superbra här hos oss. Vi busar och har kul. Men just nu ligger vi faktiskt och vilar, för det är rätt jobbigt att ha kompis, som sover över.

Ha en bra semester

Postat av: Emma & Henke

Hoppas att ni får en härlig semester i Sälen, och att Oscar får det härligt hos Zicko (det är jag övertygad om att han får). Vi ska titta in i deras blogg under veckan för att se hur han har det......

Se upp i backen....
kram,kram

2007-01-13 @ 20:50:07
URL: http://mrperfect.webblogg.se
Postat av: Carro

Hoppas att ocscar får en bra semester hos kompisen Zicko :) Ha en super trevlig semester i Sälen med familjen. Vi hörs snart igen ! // Carro o Ebba

2007-01-13 @ 21:45:48
Postat av: Soffan

Ha en superbra semester!

Ta det lugnt i backarna ...

Ja, lite snö hade ju varit trevligt men vi får väl vänta & vänta ......

Vi höres
Kram Soffan

2007-01-14 @ 18:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback