JULAFTON

Här kommer lite bilder från vårt julaftonsfirande. Vi börjad dagen med utomhusaktiviteter, en gemensam golfrunda (och för alla er som tycker vi är tokiga: JA det är vi) Jespers släkt och min släkt på mammas sida spelad golf i Åkarp tillsammans, jag spelade inte utan gick runt med glada hejarop och motionerade hundarna så att de skulle vara lite trötta senare under dagen. Upptäckte att jag har hittat ett jobb till Oscar för han hittade de bortslagna golfbollarna, sök golfboll fungerade allsdeles utmärkt när han fattade vad det var han skulle leta efter!!! Kanske skulle starta kurser för golfspelare och deras hundar:) Det är faktiskt ganska skönt att hitta på något utomhus på julafton, dagen går liksom lite fortare.

Väl hemma igen så var det KalleAnka ( som barnen för övrigt tyckte var helt onödigt) middag och sedan till det viktigaste, JULKLAPPARNA. Elin och Eric skötte utdelningen då det inte kommer en tomte äver tröskeln till vårt hus, Elin är nämligen (fortfarande) jätterädd för denna röda varelse.

Efter utdelningen så blev det genomgång och lekande med de olika sakerna. Jag måste ha varit otroligt snäll i år för jag fick en SYSTEMKAMERA som jag önskat mig. Hundarna fick naturligtvis även de vars en julklapp men goda grisknorrar i.

Här kommer lite bilder från kvällen, alltså bilder tagna med min NYA fina kamera:)

147106-327147106-330
Min mamma och min bonuspappa Ewe
147106-329147106-328
                           Min bror även kallad Moppi av barnen osså en bild på Jesper                                 


147106-326
Eric o jag kliar våra huvuden för att få igång hans Nintendo DS

147106-324
En slagen hjälte

147106-331
O en till

147106-323
GODIS ett måste på julafton

147106-332
GONATT

147106-334
GONATT



Kommentarer
Postat av: emma

Jättefina bilder!! Vilken julklapp, nu vet vi vem som får släpa med sig kameran i framtiden =)

Men du, ett tips... SPARA iaf instruktionsboken ;-)man vet aldrig!
Ha en fortsatt mysig dag!
kram

Postat av: Zicko och Azlan

Det blev ju fina foto, med den nya kameran.

Kram
Susanne

2007-12-25 @ 19:31:14
URL: http://zicko.webblogg.se
Postat av: ia

Golf på julafton! Det vore kanske nåt. Om jag börja spela igen ska jag slå ut på självaste julafton.
Fina bilder.

2007-12-26 @ 12:19:30
Postat av: Wallander & Helene

Brukar kika in här lite då & då och idag var det läge för en kommentar (vi har gått spårkurs tillsammans med Emma & Henke).

Vilka härliga bilder, plötsligt slår bara tröttheten till på både barn & flattar!

2007-12-26 @ 21:00:32
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback