Promenadsträning

147106-13

Idag körde vi lite träning under vår promenad. Fotgående, inkallning och platsliggning på diverse ställen i byn (Folk tycker att vi är lite konstiga men vem bryr sig:) Allt gick bra men när vi sedan styrde kosan hemåt igen så mötte vi FYRA räliga små hundar som skällde allt vad de kunde. Normalt sett hade Oscar rest ragg och gjort ett antal utfall mot dessa som han tycker äckliga varelser, men ack vad jag blev förvånad när jag sa fot till honom. Han gick brevid mig och hade bara ögon för mig (eller kanske min hand som jag hade i godisfickan). Men faktum är att han skänkte inte dessa små hundar så mycket som ett ögonkast. Tänk att en hund kan göra en så stolt och glad för något så litet.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hörde ngt om "små räliga hundar".. hoppas du inte syftar på mig!! *fnys* Annars får du på moppo.. Du förresten, säg till din matte att hennes länk när hon lämnar avsändare i min matte's blogg är fel.. det är 2 x http

//Doggy

2006-12-18 @ 20:58:59
Postat av: Anonym

Va bra, i Hjärup händer det konstiga saker som fyra små som skäller. Oscar är nu värd ett ben och du något annat typ godis

Lasse

2006-12-19 @ 18:04:05
Postat av: Anonym

Det ska bara vara 1 x http... INTE 2!!

2006-12-19 @ 20:16:00
Postat av: Emma & Henke

Duktig kille! Det är ju inte lönt att lägga energi på små "bjäbbig" vad det nu var för nått :-) Vad det gäller träning i byn och undrande blickar så kan man väl bjuda på det.....
kram, kram på er båda två


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback