PAKETER

147106-15

Här ser ni mig öppna min paket som jag fick.... Det var inte helt lätt att öppna för det visade sig att det var lillmatte och lillhusse som packat in och de älskar tejp!!! MEn när man väl fått hål på det så gick det undan, och doften från paketet gjorde ju att man inte kunde sluta... Inuti fanns ett rökt MÄRGBEN och detta var det godaste jag någonsin smakat... Man får det dock inte såå ofta i detta huset för matte tycker att hela huset luktar köttaffär när vi tuggar på rökta märgben.

147106-16

Emma fick upp sitt lite snabbare (hon e ju trots allt 11 år så hon har ju övat innan) och hon tyckte att det var helt ok att äta det mitt ibland alla människor, själv tog jag det säkra före det osäkra och gick till min säng och tuggade på mitt ben där istället.

God fortsättning

Kommentarer
Postat av: Susanne

Smaskigt värre. God Jul kompis, vi ses på nyårsafton, när vi ska träna igen. Jag längtar

Postat av: Emma & Henke

mums...... det blir bra att träna bort det där "lilla" x-tra som man stoppat i sej under helgen :-)
vi ses på nyårsafton 11.00
kram,kram

2006-12-28 @ 10:22:52
URL: http://mrperfect.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback