Skogspromenad

Idag tog jag med mig barnen till Genarp för att gå en runda med delar av fam Jörgensen. Hundarna uppskattade verkligen detta, det är liksom inte samma sak att springa runt här hemma i by skogen är verkligen något speciellt.

Hundarna sprang och ungarna busade, balanserade och vissa badade lite i bäcken öven om det var med hjälp av en putt från Zolo och inte fullt så uppskattat av Eric som blev drabbad.

Annars rullar det på som vanligt med jobb, hundträning och familjen. Elin har fyllt år så det har varit kalas för henne här hemma och nästa vecka är det 5 och halvt årskalas för Eric. Skall försöka ha hans barnkalas på sommaren istället, mycket enklare att ha kalas när det är fint väder (förhoppningsvis).

Här kommer en bildkavalkad från vår runda idag. Fick idag provat mitt nya objektiv som jag fick i födelsedagspresent. vilken zoom:) nu kan man ju fånga hundarna på långt håll, men det gäller at vara stadig på hand så det inte blir suddigt.


Skogstrollet


Uppe på muren


Zolo kanin!!!!!


O oscar hittar man i vattnet var annars


Lite rolig bild på hundarna tycker jag


Zolo o Skotts favoritlek


Jag kommer matte:)


En dag ledigt kvar innan det blir jobb två dagpass, sedan kommer vi att få finbesök i en vecka då Krut skall bo hos oss.

Tack för en trevlig tur Emma och Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga bilder! Hoppas ni får en skön sommar. Jag kommer ta lite datasommarlov nu. Kram Sara!

2008-06-17 @ 20:55:31
Postat av: Malin

Hej!

Härliga bilder från skogsturen!

Känns som en evighet sen vi sågs!



Kram Malin

Postat av: Ia & Kelly

Trevlig midsommar

önskar

ia & kelly

2008-06-19 @ 13:46:57
Postat av: Anonym

Glad midsommar på er alla och hoppas inte snapsen blir vattenskadad!

2008-06-19 @ 16:50:53
Postat av: Carina

Hoppsan...jag blev visst anonym ovan.

2008-06-19 @ 18:42:52
URL: http://shivaovittra.blogg.se/
Postat av: cattis

glad midsommar på er!

kramar cattis zack & diza

2008-06-19 @ 21:35:46
Postat av: Guinness och Grappa

Glad Midsommar, Oscar och Zolo!

2008-06-20 @ 10:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback